Lilla Bus

Lilla Bus

onsdag 8 juni 2011

Helvetes jävla skit!

Nu rasa hela dagen, dom ringde från nevrokirurgen för att medela att läkaren vi skulle träffa var tvungen att opperera i eftermidag. Fick ny tid till fredag kl 10, vilket innebär att vi missar barnens skolavslutning.
Jag är totalt förstörd och tåranra forsar, nu har man ju klarat att ta sig till denna dagen då det äntligen var dax, hur fan ska man få psyket att fatta och hänga med på att det nu blir ytterligare två dagar med total vånda. Ibland undrar jag hur fasen jag ska palla med detta? Har ju redan fått vänta väldigt länge på tiden till idag. Jag fårstår ju med att måste han opperera så måste han, men det hjälper ju inte mig just nu.
Å lika illa känns det att dom båda stora får gå på skolavslutning själva, det är ju inget man missar.... Fy vad besvikna dom kommer att bli. Ingen avslutningsglass som vi brukar ta.
Uch vad jag tycker synd om mig själv nu.

8 kommentarer:

  1. Har läst din blogg och kan bara försöka föreställa mig vad ni går igenom. Gick in nu ikväll och trodde kanske att jag skulle få läsa lite positiva nyheter men istället så är läkarbeöket flyttat.

    Ang skolavslutningen... kan ni inte boka om tiden till läkaren och gå på skolavslutningen och äta glass efter precis som ni gjort innan? Det känns som att det kanske är viktigt att ta vara på de där bra stunderna bland alla frågetecken som råder. Ni kanske kan få träffa läkaren på måndag istället?
    Oavsett: många styrkekramar!!
    //Gunilla

    SvaraRadera
  2. usch tvi o fy gånger 100! Tänker på er hela tiden. Fxn vad tråkigt att ni inte fick träffa läkaren idag. kram

    SvaraRadera
  3. Gunilla!
    Nej vi kan inte flytta läkarbesöken utan bara ta dom tiderna som erbjuds, det är lång vänte tid till att träffa spessialisterna tyvär, och tid har vi inte så gott om längre. Dessutom tror jag inte mitt psyke fixar att gå en helg till utan att få någon klarhet i vad som ska hända när förlossningen drar igång, eller om dom ska snitta. Förlossningen kan ju starta när som nu, och då måste det ju finnas en plan vad dom ska göra med henne när hon kommer ut.

    Stina!
    Tack

    // Sara

    SvaraRadera
  4. Usch, vad tråkigt med ändrade förutsättningar igen. Ni kanske kan ta en avslutningsglass senare under kvällen eller på lördagen? Hoppas att besöket går bra i alla fall.

    SvaraRadera
  5. Tänker på er och följer er i bloggen... Stackare!! Vad gäller skolavslutningen så har jag erfarenhet. Jag har varit väldigt dålig i depression o kunde inte närvara vid en avslutning. Sämst mådde jag,mina barn har Inte tagit skada. Så nästa sommar är du med i kyrkan igen. Ta glassen när ni är hemma från Lund. Har full förståelse för hur du/ni mår o känner just nu. Varma styrke kramar från Nettan

    SvaraRadera
  6. Det är så trist att man hela tiden ska rätta sig efter doktorerna... Men som du sa, ni har ju inte så mkt val! har växt upp med en mamma som ständigt varit skruttig o legat på sjukhus men det går att kompensera! Besvikelsen lägger sig när man får en vettig anledning, och det är ju detta! De kommer att förstå o sen kan ni väl ta en hejdundrande glass efteråt istället? Ni har verkligen fått erfara att livet inte blir som man tänkt sig, bläää för det! Lycka till imorn istället!

    SvaraRadera
  7. Förstår att det känns tungt när det inte blir som man tänkt sig...man är liksom mentalt inställd på den dagen och tiden...när det sen inte blir så känns det som att man inte kommer klara en dag till!!! men det gör man konstigt nog!
    Hoppas att ul idag gick bra och att ni imorgon kan få lite mer svar på era frågor om er lilla bus. Vi håller alla fingrar och tår för er!!!!
    Många kramar Lotta

    SvaraRadera