Lilla Bus

Lilla Bus

söndag 20 november 2011

BilderK

Första kvällen på sjukan innan OP.



Morgonen efter OP när vi fått komma ner till avdelningen!


Elins små fötter med alla grejer kopplat!


Bandaget kasar av!


Elin var väldigt svullen efter op, men det var gott å mysa i famnen fast hon hade ont!


Elin idag :)



Natten var ganska tuff, hon hade ont i sin mage igen, så det blev inte så mycket sömn! Men under dagen idag har hon varit på bättre humör. Kl 6 i morse när hon skulle ha mat, så tog hon flaskan... Snacka om att jag blev förvånad. Tre gånger till idag har hon käkat ur den, så hon har bara fått sina mediciner i sonden. Det är ett bra kliv fram för oss.
Annars händer det ju inte så mycket här på helgen, utan det är ju bara en jour läkare som rondar. Denna läkaren va väl inte helt smart som kom idag, jag frågade om Elins svamp i vecken på benen. Då frågade hon om jag lät henne ligga med raka ben och lufta??? jag fråga om hon sett Elins ben, hon nä, då lyfte jag på täcket och visade alla små söta veck. Undrar vad läkaren egentligen tänkte, att vi hade henne ihop tryckt i en boll??

3 kommentarer:

  1. Hon e söt som en docka er lilla flicka! Va skönt att hon käkar igen, bara o hoppas att hon fortsätter med det. Hoppas att det va för att hon fått all äcklig medicin som hon va skeptisk, för det verkar ju funka nu när hon får med via sonden? Vet hur mamma hade det med mig när jag va liten, öronbarn o fick äcklig medicin som hon försökte få i mig på alla sätt o vis vilket resulterade i just matvägran. Fast det gav ju oxå med sig... Ibland undrar man hur läkare tänker men det vet ni väl vid det här laget, bara medicinska termer... Ha de så gott ni kan!

    Kram Linda o Peter

    SvaraRadera
  2. kikar in, såg din länk på familjeliv

    SvaraRadera